Friday, February 19, 2010

salahkah?

Org sangka aku gembira
krn senyuman x pnh lekang di bibir
tp hakikatnya di dlm hati
aku x pnh berhenti menangis

Org sangka aku bahagia
krn wajahku sentiasa ceria
tp hakikatnya itu lakonan semata
krn aku t'siksa di dlm jiwa

Sentiasa kucuba tabahkan hati
tenangkan perasaan yg b'gelora dlm diri
krn aku mesti kuat utk b'diri
jika jatuh pasti aku rebah ke bumi

Bilakah akan ada insan yg bisa mengerti
hati kecilku yg lara ini
yg sentiasa m'hrp hadirnya sinar
yg sentiasa m'dambakan kasih sejati

Salahkah aku mengharap difahami
salahkah aku mengharap dimengerti
salahkah aku mengharap dikasihi
salahkah aku mengharap dihargai

Tak pernah aku mengharap simpati
kerana aku bukannya mengemis
aku hanya perlukan teman
teman yang bisa mengerti dan memahami

Teman yang bisa menemankan
aku di kala gembira dan sedih
teman yang bisa kuluahkan isi hati
teman yang bisa menemaniku hingga mati.

No comments:

PERKAHWINAN MOKCIK

DUNIA NORLIDA DAN ANAK-ANAKNYA

pYzam Page Pets
pYzam Page Pets Page Pets & MySpace Layouts

DUNIA NORLIDA DAN ANAK-ANAKNYA

pYzam Page Pets
pYzam Page Pets Page Pets & MySpace Layouts

DUNIA NORLIDA DAN ANAK-ANAKNYA

pYzam Page Pets
pYzam Page Pets Page Pets & MySpace Layouts

DUNIA NORLIDA DAN ANAK-ANAKNYA